מנעול לדלת בבת ים

איך בוחרים מנעול לדלת בבת ים ואיך בודקים את רמת הבטיחות של כל מנעול?

גרים בבת ים? יש לכם בעיות עם המנעול שלכם? נתקעים שעה מול הדלת עד שהיא מחליטה להיפתח?

המפתח שלכם עושה לכם צרות ואתם מחפשים במשך זמן רב את הזווית הנכונה להכניס אותו כדי שהוא לא יתקע לכם במנעול?

רוצים להגביר את האבטחה על העסק או הבית ולהנות מראש שקט למשך שנים ארוכות? הגעתם למקום הנכון. כאן, תקראו את כל מה שאתם צריכים על מנעול לדלת בבת ים, על החלפת מנעולים בבת ים וכן על מנעולים שיגבירו את ההגנה של הבית או העסק שלכם. מעבר לכך, תקבלו טיפים מעולים איך לשמור על מנעול לדלת בבת ים איכותי ועמיד למשך זמן רב ועל מיהו מנעולן מקצועי.

מנעול לדלת בבת ים יכול להתחלק למספר קטגוריות. ישנם מנעולים המתאימים לדלת חיצונית, בדרך כלל דלת פלדלת, שהם בעל מנגנון מורכב יותר ובעלי שבעה בריחים – מנעול רב בריח, המגנים על הדלת במצורה משמעותית יותר.

מנעול רב בריח לדוגמה, כולל בתוכו שבעה בריחים, שלא כמו מנעול רגיל הכולל ארבעה בריחים. הבריחים הנוספים שיש למנעול רב בריח, כוללים בריחים בחלק העליון של הדלת, בחלק התחתון של הדלת ובחלק האחורי של הדלת. כך, עולה האבטחה וההגנה של הדלת עם מנעול רב בריח.

הקטגוריה השנייה של מנעול לדלת בבת ים היא מנעולים שגרתיים, לדלתות פנים או לדלתות מעוצבות, שבדרך כלל בעלי הגנה נמוכה יותר אך עדיין נחשבים לאיכותיים ועמידים.

מנעול לדלת בבת ים – מהו מנעול טוב?

מנעול טוב הינו מנעול לדלת שעומד בתקן של מכון התקנים כן יוצר על ידי יצרניים איכותיים ששמם הולך לפניהם.

מה ההבדל בין מנעול לצילינדר? המנעול הוא החלק החיצוני והצילינדר יושב בתוכו.

מהו צילינדר?

צילינדר הוא מעין הבית של המפתח שלכם. אם הסתכלתם פעם על המפתחות שלכם, בוודאי ראיתם שכל אחד שונה מעט מן השני, לכל אחד פינים אשר בולטים בצורה מעט שונה. כך גם הצילינדרים, מותאמים למפתחות שלהם. כל צילינדר מותאם למפתח אחד מיוחד שנכנס אליו כמו כפפה ליד.

רוצים להגביר את האבטחה על הבית או על העסק שלכם?

הכירו מנעול לדלת בבת ים בטיחותי ביותר – מנעול כספת. מנעול כספת בבת ים הינו מנעול נוסף שיתווסף למנעול לדלת בבת ים.

מנעול כספת עליון, מגבר מאוד את האבטחה וההגנה על הבית בכך שהוא מקצה את הפריצה וגורם לפורצים לעיתים לוותר מראש על הפריצה שתכננו.

מנעולן בבת ים, אשר מקצועי ומיומן ויודע את כל ההסמכות הדרושות, ידע להתקין לכם מנעול כספת בבת ים אם תבקשו ממנו הגברה של האבטחה בביתכם.

התקנתם מנעול לדלת בבת ים והוא נשחק עם השנים? רוצים לדעת איך לשמור על המנעול ולהימנע מתדירות גבוהה של החלפת מנעולים בבת ים?

הנה לכם כמה טיפים כדי לשמור על מנעול לדלת בבית ים בכמה צעדים פשוטים

קודם כל שמרו על ניקיון. אנו לא מדברים על העברת מטלית על המנעול אלא על ניקיון המפתח שלכם. חשבו על כך, אמרנו מקודם, שהצילינדר הוא מעין הבית של המפתח. לצילינדר מקם מוגר מאוד המתאים בדיוק לנפח המפתח שלו. אם תכניסו מפתח מלוכלך בחול ופירורים, בעצם תכניסו אל הצילינדר שלכם מספר פירורים וחול ואז תשבשו את המקום של המפתח. כך, המפתח יתקשה להיכנס אל הצילינדר עד שיגיע למצב שהמפתח נתקע במנעול או כלל אינו נכנס אליו.

לכן, אם אתם חוזרים מביקור מהים לדוגמה, שטפו קודם לכן את המפתח וכך שמרו ל מנעול לדלת בבת ים נקי ועמיד לאורך זמן.

בנוסף, כדאי לשמן את הצירים מדי פעם על מנת לגרום לתנועה יותר חלקה של המנגנון.

מתי תדעו שצריך לבצע החלפת מנעולים בבת ים?

ברוב הפעמים, כאשר תיתקלו בתקלה בצילינדר, ימליץ לכם מנעולן בבת ים, מקצועי ואמין, שכדאי להחליף את כל המנעול ואין טעם בתיקון ספציפי.

במידה ותשימו לב שהידית נפולה, נוטה כלפי מטה ולא יציבה, תדעו שיש בעיה בצילינדר וצריך להחליף אותו.

במידה והמפתח שלכם מסתובב רק לצד אך לצד השני הוא מסרב בתוקף להסתובב, זהו סימן מובהק לכך שאת הצילינדר צריך להחליף ויפה שעה אחת קודם.

נאבקים עם הדלת זמן רק בפתיחה או בנעילה? סימן שכזה מצביע בדרך כלל על לשונית שנתקעה. המנגנונים נוטים להתכווץ ולהתנפח בשינויי טמפרטורות, מה שמפריע למהלך תנועה תקין של הלשונית. כאשר הלשונית מתעקמת או נתקעת, זהו סימן לכך שצריך להחליף את הצילינדר שברשותכם.

מומלץ לא לחכות עם סממנים כאלה ואחרים על מנת לא להגיע למצב בו אתם תקועים מחוץ לדלת חסרי אונים מחכים למנעולן בבת ים שיבוא לחלץ אתכם מהסיטואציה הלא נעימה אליה נקלעתם ויטפל במנעול בדלת בבת ים.

מאחר ומנגנוני הצילינדר בנויים בצורה הרמטית במערכת סגורה, על מנת לבצע תיקון בצילינדר יש לפתוח אותו. אפילו אם מדובר במנעולן מקצועי, עצם פתיחת המערכת הסגורה של המנגנון גורמת למנגנון להיות חשוף יותר לפריצות ולאבד מאיכותו. בנוסף, אם צצה תקלה בצילינדר זהו סימן שתקלות נוספות בדרך להגיע.

לכן, אם צצה תקלה בצילינדר עדיף לבצע החלפה מלאה של המנעול ובכך להבטיח הגנה טובה על ביתכם או על העסק שלכם.

ישנה חשיבות רבה לטיב המנעולן אותו אתם מזמינים אליכם וכדאי מאוד לעשות סקר מקיף בעניין לפני שאתם נותנים למנעולן גישה אל ביתכם.

איך תדעו מיהו מנעולן מקצועי?

מנעולן מקצועי, יהיה בעל תעודת הסמכה ותעודת יושר המעידה על עצם היותו אדם מוסמך בתחום המנעולנות. אדם מוסמך ומקצועי, לא יפגע או יתרץ תירוצים כאשר תבקשו ממנו להראות את התעודות הללו, להפך. חשוב מאוד מצידכם לבקש את התעודות האלו ללא כל בושה מאחר ואתם נותנים גישה מלאה לנושא כה רגיש וחשוב כמו אבטחת הבית שלכם.

מה יכול לקרות אם תזמינו אליכם מנעולן לא מקצועי?

במקרה הטוב, תתבצע עבודה רשלנית שתפגע במנגנונים נוספים של הדלת ותידרשו להוציא עוד הוצאות כספיות גדולות מעבר למה שהייתם צריכים. במקרה הרע, אדם זר יקבל גישה אליכם הביתה.

בכל מקרה, מהתיקון הקטן היותר ועד החלפת מנעול, המנעולן יכול לבצע איזו פעולה שהוא רוצה במנעול שלכם. אם המנעולן יחליף לכם צילינדר לדוגמה, והוא לא מקצועי וגם לא נעים להגיד – נוכל, הוא יכול להשאיר לעצו חלק מהמפתחות המגיעים עם הצילינדר ובכך לאפשר לעצמו או לעוד אנשים אחרים גישה אל הדבר החשוב מהכל – הבית שלכם.

כן, אנו יודעים כמה נורא זה נשמע, אך אנו כאן כדי להזהיר אתכם. אנא מכם, כאשר מתקינים לכם צילינדר חדש, שימו לב שהמנעולן מוציא את הצילינדר מאריזה חדשה סגורה הרמטית ותדאגו שהוא נותן לכם את כל המפתחות שמגיעות עם הצילינדר. בדרך כלל מגיעים עד 3 מפתחות. בכל מקרה, אם המנעולן נותן לכם רק מפתח אחד, דעו שמשהו פה לא תקין.

בנימה אישית..

אם אתם רוצים לישון בראש שקט ולדעת שהבית או העסק שלכם נמצא בידיים טובות, התקשרו לחברת מנעולן בבת ים ויגיע אליכם מנעולן מקצועי מאין כמותו שיפתור כל בעיה ומענה בצורה המקצועית ואמינה ביותר.

בחרו רק את הטוב ביותר עבור הבית שלכם.