צילינדר לדלת בבת ים

צילינדר לדלת בבת ים – מגוון עשיר של צילינדרים לבחירה

לפני שאתם בוחרים את הצילינדר הבא לדלת דירתכם, חשוב לדעת כי בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים ושיפורים בעולם המנעולנות בכלל ובשלל הצילינדרים בפרט. אם עד לפני מספר שנים היה ניתן לפרוץ בעזרת סרגל פריצה וכמה עזרים פשוטים כמעט כל צילינדר, הרי לנו שכיום ישנן לא מעט אפשרויות בעלות רמת אבטחה גבוהה במיוחד. מעבר לכך, ישנם צילינדרים אשר נפתחים להקשת קוד קבוע או הנחת אצבע מזוהה על משטח הקורא טביעות אצבע, מה שמוסיף שינוי נוסף לצילינדרים החדשניים מהשנים האחרונות. כלל השינויים הללו מחייבים כל מנעולן מקצועי להקפיד לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה במטרה ליישר קו עם הקידמה המקצועית ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבור כל לקוחותיו. מנעולן בבת ים אשר מחזיק ברישיון לעזור בתחום ידע להתגבר על כל תקלה, לפרוץ כל צילינדר ומיד לאחר מכן להחליף לצילינדר חדש ומותאם לצורכי הלקוח. אם גם אתם מתמודדים עם צילינדר בעייתי המייצר תקלות בתדירות גבוהה, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות טרם תחילתו של הליך החלפת צילינדר לדלת בבת ים.

הכירו את כל הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים מזעיקים מנעולן בבת ים

ראשית, חשוב להכיר את כל הסיבות השכיחות ביותר שגורמות לרבים להזעיק את שירותי החלפת צילינדר לדלת בבת ים. הסיבה הראשונה בשכיחותה היא איבוד המפתחות. לא מעט אנשים מזעיקים מנעולן בבת ים בטענה כי הם איבדו את צרור המפתחות שלהם וכעת עומדים מול דלת דירתם ללא כל יכולת לפותחה. במטרה להימנע ממצב זה, מומלץ לבחור מקום קבוע בו תניחו את צרור המפתחות שלכם מיד עם תום השימוש הן בכניסה לדירה והן ביציאה ממנה. במידה ותצליחו להקפיד ולהתמיד על הנחת המפתחות במקום הקבוע שבחרתם, הפעולה תהפוך אט אט לאוטומטית וכמעט בלתי רצויה, מה שיחסוך לכם לא מעט אבידות. הסיבה השניה לכך שרבים נדרשים לשירותי החלפת צילינדר בבת ים היא שבר המפתחות בחלקו הפנימי של הצילינדר. מנעולן בבת ים מדווח כי לא אחת קורה שמפתחות הכניסה לדירה פשוט נשברים כאשר חלקם נשאר תקוע בפנים הצילינדר, מה שבעצם משבית לחלוטין את יעילותו של המנעול כולו. לכן, חשוב להקפיד לעשות שימוש עדין ככל הניתן עם המפתחות ולהימנע לחלוטין מהישענות על המפתח כשהוא מוכנס לפנים הצילינדר.

הקפידו לעשות שימוש במפתחות נקיים בלבד

הסיבה השלישית והאחרונה להזעקתם של מנעולנים רבים להליך החלפת צילינדר לדלת בבת ים היא צילינדר מקרטע. אם גם אתם מרגישים שהצילינדר בדלת שלכם עומד לסיים את תפקידו בשביתה מוחלטת,  כדאי להקדים תרופה למכה ולהחליף אותו. איך תדעו שזה הזמן הנכון? אם אתם מרגישים שהמפתחות בקושי נכנסים, לא נועלים ופותחים בקלות ואף לעיתים נתקעים בפנים הצילינדר, קיים סיכוי סביר שהם עומדים לסיים את תפקידם בדלת שלכם. הסיבה לכך נובעת בעיקר מלכלוכים מצטברים בפנים הצילינדר או על המפתחות. שימוש במפתחות שאינם נקיים לחלוטין גורם להחדרת לכלוכים לפנים הצילינדר אשר מצטברים אט אט עד שמונעים את פעילותו התקינה של המפתח. לכן, במטרה להימנע מכך, קיימת חשיבות רבה להקפיד לעשות שימוש במפתחות נקיים בלבד.

הכירו מספר נקודות חשובות אודות הליך החלפת צילינדר

שנית, לאחר שהכרנו את הסיבות השכיחות ביותר לצורך בשירותי החלפת צילינדר לדלת בבת ים, חשוב להכיר את אופן פעולתו של מנעולן בבת ים בעת הליך ההחלפה. חשוב לחלק בין שני מקרים שונים המשפיעים רבות על הליך החלפת צילינדר לדלת בבת ים. המקרה הראשון הוא התמודדות עם דלת פתוחה הכוללת צילינדר מקרתע והמקרה השני הוא התמודדות עם דלת נעולה שלא ניתן לפתוח. התמודדות עם דלת פתוחה מאפשרת לכל מנעולן בבת ים לנסות ולהתחקות אחר כל הסיבות הפוגעות בתקינותו של הצילינדר בשל העובדה הפשוטה כי הוא יכול לראות את כל צדדיו. לעומת זאת, התמודדות עם דלת נעולה מחייבת את המנעולן לפתוח בהליך פריצה ורק לאחר מכן להשלים את הליך החלפת צילינדר לדלת בבת ים. הליך הפריצה אף הוא מתחלק לשתי אפשרויות פריצה שונות כאשר הראשונה ידידותית ואינה כוללת פגיעה בתקינותו של הצילינדר הקיים בעוד השניה אגרסיבית יותר וכוללת קידוחים והרס גמור של הצילינדר הקיים. רוב המנעולנים המתמודדים עם החלפת מנעולים המחייבים פריצה מקדימה בוחרים לפרוץ בשיטה השניה והאגרסיבית בשל היותה פשוטה ומהירה יותר. חשוב להדגיש ולומר כי ההמלצה המקצועית היא להחליף את הצילינדר הקיים גם אם ניתן יהיה להתגבר על נעילת הדלת ללא פגיעה בתקינותו. הסיבה לכך נובעת מהחשש לתקלות חוזרות ונשנות מצילינדר שכבר הספיק לייצר בעיה אחת משמעותית שדרשה מכם להזעיק את שירותיו של מנעולן בבת ים.

כך תצליחו לבחור נכון את הצילינדר המתאים ביותר עבורכם

שלישית, לאחר השלמת הליך הפריצה, הגיע השלב המרכזי בו המנעולן שלכם יחל את הליך החלפת צילינדר לדלת בבת ים. הליך החלפת צילינדר לדלת בבת ים כולל כמה דגשים חשובים שאתם חייבים להכיר. תחילה, חשוב לדעת לבחור נכון את הצילינדר הטוב והמתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. כפי שציינו מעלה, כיום יש לא מעט סוגי צילינדרים שיכולים להתאים למגוון רחב של צרכים. התאמה נכונה של הצילינדר המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם צריכה לכלול איזון בין עלויות לרמת אבטחה ונוחות השימוש. ככל שרמת האבטחה של הצילינדר גבוהה יותר, כך עלותו תהיה גבוהה יותר ולכן חשוב לבחור צילינדר בעל רמת אבטחה מספקת מחד אך מאידך, שמחירו אינו עובר את התקציב העומד לרשותכם. מנעולן בבת ים אשר עבר את כל מסלול הכשרתו, קיבל רישיון לעסוק בתחום ועובד במתן שירותי החלפת מנעולים למחייתו, מכיר היטב את כלל האפשרויות הקיימות כך שידע להתאים לכל לקוח את הצילינדר המתאים ביותר לכל צרכיו, הן מבחינת רמת האבטחה והן מבחינת עלויות הצילינדר. לאחר שלב בחירת הצילינדר מגיעים לשלב הסופי, שלב החלפתו של הצילינדר התקול.

שלב הביצוע – חשוב לוודא שהצילינדר חדש מקופסא

השלב האחרון בכל הליך החלפת צילינדר לדלת בבת ים הוא שלב הביצוע. חשוב לדעת כי כיום יש לא מעט מנעולנים אשר מחדשים צילינדרים ישנים או בוחרים עבור לקוחותיהם צילינדרים משומשים במצב טוב. צילינדרים ישנים אלה עלולים לייצר תקלות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה ולכן לא מומלץ לבחור באפשרות זו. חשוב לוודא כי המנעולן שלכם מוציא צילינדר חדש מהקופסא הכולל חמישה מפתחות חלופיים לפחות. הליך התקנת הצילינדר פשוט למדי ואינו מצריך ידע מקצועי נרחב או שימוש בכלי עבודה מיוחדים. כל מנעולן בבת ים שאכן סיים את כל מסלול הכשרתו בהצלחה ומחזיק ברישיון לעסוק בתחום ידע להתקין צילינדר במהירות, בדיוק וביעילות מרבית. אז רגע לפני שאתם מתחילים את הליך החלפת צילינדר לדלת בבת ים, חשוב לוודא כי המנעולן בו אתם מתעניינים אכן סיים את כל מסלול הכשרתו בהצלחה, להכיר חלק נכבד מסוגי הצילינדרים הקיימים כיום וכן לבחור צילינדר חדש מהקופסא ללא חידושים הכולל חמישה מפתחות חלופיים לפחות. הקפדה על כלל הנקודות הללו יסייעו לכם להשלים את הליך החלפת מנעולים בהצלחה רבה.