פורץ מנעולים - מנעולן בבת ים

כל המידע על שחזור מפתחות לרכב בבת ים

למי מאיתנו לא קרה שאבד לו צרור מפתחות חשוב, לרוב בני האדם המצב הזה קורה כמה וכמה פעמים במהלך חייהם – מצב בו אובד להם צרור מפתחות, כל עוד יש לכם מפתח רזרבי אצל השכן או אצל אמא, אז המצב שלכם טוב, אך מה קורה כאשר לא דאגתם למפתח רזרבי? מה קורה כאשר אתם זקוקים לשירות של שחזור מפתחות לרכב בבת ים? האם קיים בכלל שירות של שחזור מפתחות לרכב בבת ים? חברת מנעולן בבת ים בהחלט תוכל לפתור לכם בעיה כזו. בחברתנו מנעולן בבת ים, ישנו כל הציוד הנדרש בכדי לשחזר ולשכפל מפתחות של רכבים שונים.

אילו שירותים מלבד שחזור מפתחות לרכב בבת ים אנו מספקים?

חברתנו מנעולן בבת ים הינה חברה אשר מספקת שירותים בכל הקשת הרחבה של עולם המנעולים. בתחום הרכב ישנם תחומי התמחות שונים, ככל שהמנעולן שלכם מקצועי יותר, כך הוא יוכל לתת לכם יותר שירותים הקשורים בתחום של מנעולן רכב וכמו כן ידע לטפל בכל סוגי הרכבים (רכבים שונים בעלי מנגנונים שונים ומפתחות שונים). חברתנו מספקת מספר שירותים הקשורים בתחום של מנעולן רכב ביניהם: קידוד מפתח לרכב בבת ים, החלפת סוויץ לרכב בבת ים, שכפול שלט לרכב בבת ים או במקרים בהם אבד מפתח לרכב ויש צורך לעשות שחזור מפתחות לרכב בבת ים.

מה זה שירות של קידוד מפתח לרכב בבת ים?

תחום קידוד המפתחות החא תחום שהתפתח מאוד בשנים האחרונות, אך עדיין אפשר לומר שהוא חדשני ולא כל מנעולן שתפנו אליו ידע לעשות קידוד מפתח. שירות של קידוד מפתח לרכב בבת ים, נועד למגן את הרכב מיגון נוסף, על ידי החדרת סוג של שבב על גבי המפתח והתאמתו לשבב שנמצא ברכב, ורק על ידי מפתח מסויים זה יהיה ניתן להתניע את הרכב, בלעדיו הרכב לעולם לא יניע, למעשה קידוד מפתח זו הדרך הכי מתקדמת למנוע גניבה של הרכב שלכם, ומבטיחה לכם שרכביכם לא יגנב. יחד עם זאת, יש לשים לב – שירותי קידוד מפתח לרכב כמו גם שירותי שחזור מפתחות לרכב בבת ים אינם שירותים אשר מספקים כל חברות המנעולנים.

שחזור מפתחות לרכב בבת ים מנעולן בבת ים פורץ מנעולים דלתות רב בריח

שירות החלפת סוויץ לרכב בבת ים

ישנם מקרים רבים בהם אין פתרון ממשי או אפשרות לתקן את הנזק של המנעול ויש צורך בלתי נמנע לבצע החלפת סוויץ לרכב בבת ים, החלפת סוויץ לרכב הינה תהליך די מורכב ובכדי לעשות אותו כראוי מוכרחים להזמין מנעולן רכב המתמחה הנושא של שחזור מפתחות לרכב בבת ים ובתחום החלפות סוויץ בפרט.

מה עושים כאשר אבד מפתח לרכב

אובדן מפתח הוא מקרה די שכיח, אנשים רבים מניחים את צרור המפתחות במקומות מסוימים ולאחר מכן הם לא זוכרים היכן השאירו אותם, לכן מומלץ תמיד להחזיק לפחות מפתח רזרבי אחד אצל אדם עליו אתם יכולים לשים את מבטחכם, אם אין לכם מפתח רזרבי ובכל זאת אבד מפתח לרכב שלכם, ישנה אפשרות לבצע שחזור מפתחות לרכב בבת ים, שחזור מפתחות הינו שיורת אשר ניתן בחברות של מנעולנות רכב אשר מחזיקות בציוד הנדרש לשיכפול ושחזור.

בכל מקרה בו אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן רכב בבת ים, בין אם מדובר בשירות של שחזור מפתחות לרכב בבת ים, או כל אחד מהשירותים אשר מנינו במאמר זה, תוכלו לפנות לחברת מנעולן בבת ים, מיטב המומחים בשחזור וקידוד ישמחו לעזור לכם בכל בעיה.

שחזור מפתחות לרכב בבת ים - שאלות תשובות

כן! ברוב המקרים כאשר אתם רוכשים מנעול חדש או מחליפים צילינדר, בין אם לרכב ובין אם לדלת הבית או לדלת פשוטה של המשרד, אתם מקבלים מספר מפתחות מסוים, לרוב יהיה זה בין שלושה לחמישה מפתחות זהים, מומלץ לפזר את השכפולים הללו בין אנשים אשר אתם יכולים לסמוך עליהם גם שישמרו עליהם, גם שלא יעשו בהם כל שימוש לרעה כמובן וגם שבבוא העת כאשר תהיו במצב חירום ותזדקקו למפתח הנוסף הם יהיו זמינים עבורכם, במידה ואובד לכם מפתח רזרבי אחד, אמורים להישאר לפחות שניים נוספים וכך לעולם לא תיתקעו ללא מפתח בכלל. בכל מצב בו אתם נשארים עם מפתח אחד בלבד בידכם – רוצו לשכפל מפתח נוסף עוד היום, להישאר עם מפתח אחד זה להזמין בעיות. ובמידה ואיבדתם את כל המפתחות – ניתן לפנות לשירות שחזור מפתחות לרכב.

החלפת סוויץ לרכב היא אינה דבר פשוט, שכן, ישנה התעסקות עם חוטים מאוד עדינים אשר מעבירים חשמל, אם אינכם יודעים להתעסק עם חשמל לרכב ובכלל אם אינכם חשמלאי רכב מוסמכים, אסור לכם לגעת בשום אופן בסוויץ, את החלפת הסוויץ השאירו למומחים, אולי תשלמו על כך סכום על העבודה, אבל תחסכו סכנת חיים למקרה שלא תבצעו את העבודה בצורה מקצועית.באופן כללי – רכב הוא כלי האמור לשרת אותנו ולהסיע אותנו ממקום למקום, המכניקה שלו מורכבת אך ידועה ומובנת לעוסקים במנעולנות רכב, השאירו את העיסוק הכני והטכני בידי מי שיודע ושמרו על חייכם.

קידוד של מפתחות הוא תחום חדש יחסית, לכן אם וכאשר מדובר ברכב ישן מאוד, לא תמיד יהיה ניתן לבצע קידוד למפתח, מבחינת שחזור מפתח, בהחלט ישנה אפשרות לשחזור מפתחות לרכב. יחד עם זאת הציוד הנדרש עבור זה אינו בנמצא אצל כל מנעולן רכב, כמו כן לא כל מנעולן יודע לבצע שחזור ומתעסק בזה. בכל מקרה בו אינכם בטוחים אתם תמיד מוזמנים לפנות לאחד מנותני השירות של מנעולן בבת ים שישמחו לענות על כל שאלה.