פורץ מנעולים - מנעולן בבת ים

כל המידע על סוגי מנעולים בבת ים

בימינו, כאשר אנו מעוניינים להחליף מנעול לדלת של הבית שלנו או לדלת של המשרד שלנו, ההתלבטות אינה חלה אך ורק לגבי מנעול של איזו חברה לרכוש אלא גם גולשת לכל הנושא של איזה סוג של מנעול כדאי לנו לרכוש. בעולם בו כמעט כל פעולה ניתן לבצע על ידי הורדת אפליקציה ולחיצת כפתור, לעתים מנגנון הנעילה נראה כבר מיושן מידי וכיום קיימים סוגי מנעולים בבת ים ובעולם אשר מחליפים את המנעול הקלאסי ואת המפתח ופותחים לנו עולם חדש של מנעולים, קלים לנשיאה, נוחים לשימוש ועושים את עבודתם נאמנה לפחות כמו המנעולים הישנים והקלאסיים. במאמר זה של מנעולן בבת ים, נספר לכם על חלק מסוגי המנעולים הקיימים היום בשוק המנעולים ואשר יש להם ביקוש בקרב ישראלים רבים אשר מאסו במנעול הישן והאובד ומעוניינים לשדרג את חוויית הנעילה של הבית שלהם לחוויה המתאימה לתקופה בה אנו חיים. חברת מנעולן בבת ים מספקת שירותי התקנת סוגי מנעולים בבת ים, הן לבתים פרטיים, הן לדירות והן למשרדים.

אילו סוגי מנעולים בבת ים קיימים כיום ולמה הם משמשים?

כמובן שאם נחשוב על כל סוגי המנעולים הקיימים היום בשוק, הם רבים מאוד ולא נוכל לפרט על כולם פה, אך ניתן בהחלט להכניסם לתוך מספר קטגוריות מאוד ברורות, כאשר, המנעול המוכר ביותר הוא כמובן המנעול הקלאסי אליו אנו רגילים מאז ומתמיד, אותו מנעול, אשר נפתח באמצעות החדרתו של מפתח משונן בצורה ייחודית רק לו ומתאים למנעול המסוים ועל ידי סיבובו של המפתח ימינה או שמאלה מתאפשרת נעילה ופתיחה של הדלת. בנוסף למנעול הקלאסי ישנם סוגי מנעולים בבת ים נוספים ואלו הם: מנעול כספת בבת ים, מנעול קומבינציה בבת ים וכמו כן מנעול חכם בבת ים שזהו למעשה שם כולל למנעול אשר משלב טכנולוגיה מתקדמת לנעילה ופתיחה של הדלת ללא מפתח.
במאמר זה של מנעולן בבת ים נפרט על כל אחד מסוגי המנעולים הללו.

מנעול כספת בבת ים

מנעול כספת בבת ים הוא למעש מנעול אשר נפתח בדרכים שונות – כיום, ישנן כספות אשר נפתחות באמצעות הקלדת קוד, באמצעות קומבינציית מספרים ואף ניתן למצוא כיום מנעולים לכספות אשר פותחים את הכספת באמצעות קריאת טביעת אצבע או אפילו קריאה של תווי פנים. ברוב המקרים סוגי מנעולים בבת ים שאפשר לראות בכספות הם מהסוג של הקלדת קוד.

סוגי מנעולים בבת ים מנעולן בבת ים פורץ מנעולים דלתות רב בריח

מנעול קומבינציה בבת ים

מנעול קומבינציה בבת ים הוא מנעול שנפתח באמצעות שילוב של ספרות הנמצאות על גבי גלגל בקומבינציה מסוימת, כלומר, בכדי לפתוח את המנעול יש צורך גם לדעת את המספרים וגם את הסגר שלהם, דבר אשר מקשה על היכולת לנבא את המספר ואף הופך את פעולת הפריצה השקטנה לבלתי אפשרית כמעט. ניתן למצוא סוגי מנעולים בבת ים מהסוג הזה, בכספות, במחסנים, בתאי אחסון ועוד.

מנעול חכם בבת ים

כאמור מנעול חכם בבת ים הוא לא משהו ספציפי, אלא יכול להיות כל אחד מהמנעולים אשר נפתחים בטכנולוגיה מתקדמת וללא כל צורך במפתח. תחת קטגוריה זו ניתן למצוא: קודן, מנעול אשר נפתח באמצעות טביעת אצבע, מנעול אשר נפתח באמצעות בלוטוס או באמצעות אפליקציה בסמארטפון ואף מנעול אשר נפתח באמצעות קריאה של תווי פנים שהוא נדיר במחוזותינו. בישראל ישנן  חברות רבות אשר מייצרות ומייבאות סוגי מנעולים חכמים שונים. סוגי מנעולים בבת ים אשר בקטגוריה של מנעולים חכמים ניתן להתקין על ידי מנעולן.

לסיכום

אם כן, סוגי המנעולים הקיימים בשוק המנעלים כיום, הם רבים ומגוונים מאוד ובכדי להבין את המטרה של כל מנעול ומנעול ולהתאים לעצמכם את המנעול הנכון ביותר עבורכם, יש צורך בהתייעצות עם איש מקצוע אשר מתעסק בהחלפת מנעולים בבת ים או החלפת צילינדרים בבת ים. חברת מנעולן בבת ים מתקינה סוגי מנעולים בבת ים לאחר ייעוץ והכוונת הלקוח אל המנעול אשר יענה על צרכיו באופן התואם ביותר. החברה תשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ושירות מתחום זה.

סוגי מנעולים בבת ים - שאלות תשובות

כמובן שכל מנעולן אשר תשאלו אתכם את השאלה איזה סוגי מנעולים בבת ים מתאימים לו יענה לכם תשובה אחרת, וכמו כן, המענה צריך להתאים לצרכים שלכם, יחד עם זאת אחד המנעולים החכמים הנחשבים למומלצים ביותר הוא המנעול החכם של חברת מולטילוק.

בין סוגי מנעולים בבת ים ישנו המנעול החכם, נמנה עבורכם מספר יתרונות בולטים של המנעול החכם, הדבר הראשון זה כמובן הנוחיות בשימוש. אין צורך יותר להחזיק במפתח, זה משהו שלעתים קשה להתרגל אליו, אך לאחר שמתרגלים מאוד קשה לחזור אחורה, היתרון השני הבולט הוא שמנעול חכם מאפשר במקרים רבים לעקוב אחר כניסה ויציאה מבית – בדרך זו ניתן לדעת מי נכנס ויוצא ומתי. יתרון נוסף הוא השליטה מרחוק שר מאפשרת פתיחה ונעילה של הדלת למקרה שהגיע למשל שליח עם קניות ואתם לא בבית לקבלו ויתרון אחרון אך חשוב לא פחות הוא הנעילה האוטומטית, דבר אשר ימנע מהדלת להישאר פתוחה גם אם שכחתם לנעול.

החיסרון הבולט של מנעול חכם הוא המחיר שלו שביחס למנעול הקלאסי הוא בהחלט יקר פי כמה. חיסרון נוסף שניתן למנות הוא שמנעול חכם בדרך כלל עובד על בטריות ומכיוון שכך, יש צורך מידי פעם להחליפן. יחד עם זאת ביחס לשאר סוגי מנעולים בבת ים, מנעול חכם נחשב למוצלח ביותר.

בהחלט ניתן להתקין מנעול חכם בכל דלת, דלת בית, דלת בדירה בבניין רב קומות, דלת המשרד או דלת המחסן. ברוב המקרים נראה את המנעול החכם בכניסה למשרדים גדולים אשר, בכניסה לבתים אשר בהם מתגוררת משחה גדולה או דיירים רבים ובכניסה למוסדות ציבוריים.

קיימים מספר סוגי מנעולים אשר יכולים להתאים לכם למחסן, המנעול הראשון הוא מנעול רתק. מנעול רתק הוא למעשה מנעול התוך מנעול, מעבר למנעול הרגיל אשר נועל את השער או הדלת, ישנה מעטפת מפלדה ונעילה בפני עצמה שעוטפת את המנעול ומגבירה את הביטחון ואת הקושי לפרוץ.