פורץ בבת ים

הקדימו תרופה למכה והזמינו פורץ בבת ים להתמודדות עם כל צילינדר ישן ובעייתי

מקפידים לאבד מפתח מידי כמה חודשים? הצילינדר הישן מתחיל לעשות בעיות? מנעולן בבת ים הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. לא מעט אנשים כיום מוצאים את עצמם עומדים אובדי עצות מול דלת נעולה שפשוט לא נפתחת. פורץ בבת ים אשר עבר מסלול הכשרה מלא וקיבל רישיון לעסוק בתחום ידע לסייע לכם לפרוץ כל דלת ללא יוצא מן הכלל. לעומתו, פורץ בבת ים אשר מתיימר להציע שירותי פריצה מקצועיים ללקוחותיו ללא למידה מקצועית ורישיון לעסוק בתחום עלול לגרום לנזקים גדולים יותר משהיו טרם הזמנתו. לכן, כבר בפתיחת הדברים חשוב להדגיש ולומר כי פורץ בבת ים חייב לעבור הכשרה מקיפה ומקצועית המעניקה לו את כל הידע והכלים להתמודד עם כל צילינדר. עד לפני מספר שנים, כאשר רמת האבטחה של רוב הצילינדרים הייתה בסיסית בלבד, כל אדם עם גישה ו"ידיים טובות" הצליח לפרוץ כל מנעול גם ללא הכשרה מקצועית. אך בשנים האחרונות כל עולם המנעולנות עובר שינויים ושיפורים משמעותיים הן ברמות האבטחה והן באופני הפתיחה והנעילה. הצילינדרים החדשים מאופיינים ברמות אבטחה גבוהות הרבה יותר מבעבר, מה שעלול להקשות גם על מנעולן בבת ים שסיים את כל מסלול הכשרתו בהצלחה. יתרה מכך, השיפורים התדירים מחייבים כל פורץ בבת ים לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה בכדי להכיר היטב את הצילינדרים החדשים ולהעניק שירות מלא ומיטבי עבור כל לקוחותיהם. פורץ בבת ים, מקצועי ככל שיהיה, שאינו מקפיד לחדש את ידיעותיו ולהתאימן למנעולים החדשים והמתקדמים ביותר, עלול להסתבך בהליכי פריצה ולגרום לנזקים מיותרים. רגע לפני שאתם בוחרים פורץ בבת ים, אספנו עבורכם מספר נקודות אודות הליך הפריצה שאתם חייבים להכיר.

כך ניתן להתגבר על כל בעיה ללא פגיעה בתקינות הצילינדר הקיים – בחינת כלל חלקי הצילינדר, זיהוי מקור התקלה והתגברות עליה!

ראשית חשוב לפתוח בשלבי הפריצה. הליך הפריצה מתחלק לשני מצבים, הראשון הוא התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת והשני הוא התמודדות עם דלת נעולה שלא נפתחת. הליך ההתמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת נחשב לפשוט יותר וכל פורץ בבת ים שסיים את מסלול הכשרתו בהצלחה ומקפיד ליישר קו מבחינה מקצועית עם הצילינדרים החדשים ביותר בשוק ידע לאתר את מקור התקלה. הגישה הנוחה לכל חלקי הצילינדר בהתמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת מאפשרת לכל פורץ מנעולים לבחון היטב את הסיבה לתקלה ולעיתים אף להתגבר עליה ללא צורך בקידוחים או החלפת צילינדר. אך חשוב לדעת כי ההמלצה של מנעולנים מקצועיים רבים היא להחליף את הצילינדר הקיים גם אם פורץ מנעולים בבת ים אכן הצליח לאתר את התקלה ולהתגבר עליה ללא פגיעה בתקינות הצילינדר הקיים. הסיבות להמלצה זו הן חשש מפני תקלות חוזרות ונשנות בצילינדר ישן שכבר הוכיח שהוא יודע לייצר תקלות גדולות, וכן עלויות זולות ונוחות לכל כיס של צילינדרים חדשים ועמידים הרבה יותר. אז אם פורץ בבת ים בו בחרתם הצליח להתגבר על התקלה ובכל זאת ממליץ על החלפת הצילינדר, שמעו לו והחליפו את הצילינדר הישן שלכם.

פריצת דלתות בשיטת הקידוח – קידוחים בנקודות אסטרטגיות יוציאו כל צילינדר מכלל שימוש

לעומת זאת, הליך ההתמודדות עם דלת נעולה שלא נפתחת מחייב להתחיל בפריצה. פריצת הדלת הנעולה יכולה להיעשות בשתי שיטות מרכזיות, האחת עדינה וידידותית ללא כל פגיעה בצילינדר הקיים והשניה אגרסיבית יותר בשילוב קידוחים בנקודות אסטרטגיות שונות להרס הצילינדר הקיים. פורץ בבת ים המעניק שירותי מנעולנות יעדיף את שיטת הפריצה הכוללת קידוחים אשר נחשבת לפשוטה, מהירה, קלה ויעילה יותר. מעבר לכך, כפי שהזכרנו מעלה, המלצתו של מנעולן בבת ים היא להחליף את הצילינדר הקיים גם אם ניתן לשמור על תקינותו, ולכן פורץ עם רישיון אינו מתאמץ לפרוץ את הדלת בדרך סבוכה, ארוכה ומורכבת לשמירה על הצילינדר הקיים. מיד לאחר תום שלבי הפריצה, פורץ בבת ים שסיים את מסלול הכשרתו ועוסק בתחום מזה לא מעט שנים יחל בהליך החלפת הצילינדר. שירותי מנעולן בבת ים המציע את שירותיו בתור פורץ עם רישיון מגיע מצוייד עם צילינדרים שונים לבית הלקוח כך שהוא יוכל לבחור את הצילינדר הטוב ביותר עבורו, ולהתחיל מיד בשלבי החלפתו. גם שלב זה כולל מספר דגשים חשובים שכדאי שתכירו באשר להבדלים בין הצילינדרים השונים והדרך הנכונה לבחירה מוצלחת.

וודאו שהצילינדר המוחלף לכם אכן חדש ולא מחודש!

כפי שהזכרנו מעלה, כיום יש לא מעט סוגי צילינדרים השונים זה מזה בעיקר ברמת אבטחתם וכן באופן הפתיחה והנעילה שלהם. עד לפני מספר שנים כל הצילינדרים כללו מפתחות ייעודיים לפתיחה ולנעילה אך כיום ישנן אפשרויות מתקדמות של קוד קבוע או אף טביעת אצבע. ככל שהצילינדר שתבחרו יכלול מערכות מתקדמות יותר, כך המחיר שתידרשו לשלם עליו יהיה גבוה יותר. הבדל נוסף בין הדגמים השונים בא לידי ביטוי ברמת האבטחה של הצילינדר. כיום ישנם צילינדרים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד לעומת אחרים הכוללים רמת אבטחה בסיסים. גם כאן, ככל שרמת האבטחה תהיה גבוהה יותר, כך מחיר הצילינדר יעלה. אז איך בוחרים נכון את הצילינדר הטוב ביותר עבורכם? תחילה חשוב להגדיר תקציב שתהיו מוכנים להשקיע על צילינדר חדש. לאחר מכן כל שאתם נדרשים לעשות זה לבחור את הצילינדר הנוח ביותר לשימוש ובעל רמת האבטחה הגבוהה ביותר במסגרת התקציב שלכם. פורץ בבת ים המגיע מצוייד עם מספר אפשרויות לבית לקוחותיו יאפשר לכם לבחור נכון את הצילינדר הטוב והמתאים ביותר עבור מלוא הצרכים שלכם. נקודה אחרונה שחשוב להדגיש בשלב החלפת הצילינדר היא בדיקת הצילינדר המוחלף. לא מעט מנעולנים חובבנים בוחרים לחדש צילינדרים ישנים ולהתקין אותם בדלתות לקוחותיהם. צילינדרים מחודשים עלולים ליצור תקלות בתדירות גבוהה הרבה יותר בהשוואה לצילינדר חדש ולכן חשוב לוודא שהצילינדר שלכם חדש מקופסא ייעודית וסגורה וכולל חמישה מפתחות לפחות.

טיפים לשמירה על הצילינדר החדש לאורך שנים

לאחר תום כלל הדגשים החשובים אודות השינויים בעולם המנעולנות, החשיבות לבחור פורץ בבת ים שסיים את מסלול הכשרתו, שיטות הפריצה השונות והליך החלפת הצילינדר, חשוב שתכירו כמה טיפים שיסייעו לכם לשמור נכון על הצילינדר החדש תקין לאורך שנים. הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים נדרשים לסיועו של מנעולן בבת ים הן: איבוד מפתחות, שבירת המפתחות בפנים המנעול וכן חוסר יכולת להכניס את המפתח עד למקומו המדוייק. במידה ותצליחו למנוע את כלל התופעות הללו, תצליחו להימנע להצטרך להזעיק שירותי מנעולן בבת ים. באשר לאיבוד המפתחות, חשוב לקבוע מקום קבוע בו תניחו את המפתחות מיד בתום השימוש בהן. הקפדה על כך תגרום לפעולה להיעשות באופן אוטומטי, מה שיחסוך איבודים רבים. באשר לשבירת המפתחות חשוב להבין כי הם עדינים יותר משהם נראים ולכן הקפידו לעשות בהם שימוש עדין ככל הניתן. ובאשר לחוסר ההצלחה להכניס את המפתח, הסיבה לכך ברוב המקרים נובעת מהצטברות לכלוכים בפנים הצילינדר. הקפידו לנקות את המפתחות טרם השימוש ובכך תמנעו את חדירתם של לכלוכים רבים.