פריצה בבת ים

התמודדות עם פריצה בבת ים ומה הלאה?

קרה לכם שסתם טיילתם לכם ברחוב בבת ים או בכל אזור אחר בארץ ופתאום נתקלתם באדם מתעסק יותר מדי זמן  עם המנעול של הרכב? בוודאי חשבתם לעצמכם שזהו פריצה בבת ים לאור יום, אך לאחר מכן ראיתם איש עומד ליד הרכב, מקווה ומתפלל שהפריצה תצליח כבר ושהוא יוכל להמשיך את היום שלו באופן שגרתי. כנראה, שזו לא הייתה פריצה בבת ים אלא מנעולן בבת ים שניסה לפרוץ את הרכב לאחר שהתגלתה תקלה במנעול הרכב או שמא האדם איבד את המפתחות שלו. אנו מקווים לפחות.

מהו תפקידו של פורץ?

תפקידו של פורץ מנעולים הוא לא רק לפרוץ את המנעול בזמן הכי מהר או בצורה הכי מקצועית. פורצים מקצועיים עוברים מספר התמחויות בתחום המנעולנות ויודעים הכל על צילינדרים שונים, ההבדל בין מנעול לצילינדר, איזה צילינדר להתאים לכל בית ועוד נושאים רבים ואחרים.

לכן, תפקידו של פורץ מנעולים לא מסתכם רק בפריצה עצמה. אך גם בפריצה עצמה, פורץ מנעולים מקצועי כמו מחברת מנעולן בבת ים לדוגמה, יפרוץ את המנעול בצור המקצועית והטובה ביותר, עם אפס נזקים משניים למנגנונים השונים וייתן למי שהזמין אותו לישון בראש שקט.

איך פורץ מבצע את עבודתו?

בסרטים, נהגנו לראות איך פורצים דלת או רכב בעזרת סיכת ביטחון ותוך כמה שניות ספורות, המנעול נפרץ. המציאות, שונה מאוד מהסרטים וכיום ישנו מגוון גדול מאוד של צילינדרים שונים ומגוונים בעלי דרגות קושי שונות לפריצה.

מנעולן מקצועי כמו מנעולן בבת ים, יגיע עם כל הציוד החדשני והמתקדם ביותר הדרוש לפריצת המנעול. ציוד, הכולל מספר גדול של כלים לפריצה כמו מקדחה, משחזה חשמלית, כלי פרציה, וכלי עבודה שמאפשרים לו ליישם את הידע ואת הטכניקות שצבר עם ניסיון רב השנים שלו.

מדוע חשוב לבחור בפורץ מנעולים מקצועי?

כאשר אתם בוחרים פורץ מנעולים לביתכם בבת ים או בכל אזור אחר, אתם נותנים לו גישה מלאה לביתכם או לעסק שלכם, במידה ומדובר על פריצה לעסק.

גם אם מדובר בתיקון קטן, יכול הפורץ לעשות כל דבר במנעול שלכם, אפילו להזיק לו ובכך לגרום לכם להוציא הוצאות מיותרות במקרה הטוב. במקרה הרע והחמור ביותר, כאשר המנעולן יחליף לכם צילינדר לדוגמה, הוא ישמור אצלו חלק מהמפתחות על מנת לאפשר לעצמו גישה לביתכם. לכן, בבקשה מכם, בדקו את המנעולן לפני שאתם נותנם לו גישה לבית שלכם. בקשו מהמנעולן תעודת הסמכה ותעודת יושר המעידה שהוא אכן מנעולן מקצועי, וכך תמנעו חלילה פריצה בבת ים.

בנוסף, ודאו שהמנעולן מוציא לכם צילינדר חדש במקרה של התקנת צילינדר מאריזה סגורה הרמטית.

לצערנו, מנעולנים לא מקצועיים ולא אנושיים, לפעמים מתקינים צילינדרים ישנים שהוציאו מבתים של אנשים אחרים.

מתי עוד כדאי לקרוא למנעולן בבת ים?

כפי שכבר אמרנו, תפקידו של פורץ הוא לא רק לפרוץ את המנעול. לעיתים, תפקידו של פורץ הוא דווקא לחזק את האבטחה ולהוסיף שכבות הגנה נוספות על הבית או העסק שלכם כדי למנוע פריצה בת ים.

במקרה שכבר התחרשה פריצה בבת ים, קראו למנעולן בבת ים שיחליף לכם את כל המנעול והצילינדר, כך, תקבלו הגנה מקסימלית וראש שקט.

התרחשה פריצה בבת ים? הנה שלבים בפריצה לבית בבת ים..

אנו מקווים שלא נתקלתם בחוויה כל כך לא נעימה כמו פריצה לבית הפרטי שלכם. אם נתקלתם בחוויה כזו, קודם כל אנו מאוד מצטערים לשמוע. הנה כמה שלבים בפריצה לבית בבת ים שיעזרו לכם להתמודד עם פריצה.

דבר ראשון, נסו להישאר רגועים. הפריצה כבר קרתה והלחץ רק יגביר את חוסר הנעימות באירוע.

השלב הראשון שאותו יש לבצע כאשר ישנה פריצה לבית היא להתקשר למשטרה. אל תגעו בחפצים שלכם גם אם הם מבולגנים, על מנת שהמשטרה תוכל לבוא ולקחת ראיות שאולי יעזרו להם למצוא את הפורצים.

השלב השני הוא לדווח לחברת הביטוח. חושב לעשות זאת מיד אחרי הטלפון למשטרה כדי לא להיתקל בקיים לאחר מכן.

השלב השלישי הוא עריכת רשימה של כל הדברים שנגנבו לכם. רשמו גם את הדברים להם נגרם נזק, משני או לא משני ואל תזרקו דברים שניזוקו למרת המצב הלא נעים. שלב זה יעזור לכם בתביעה.

השלב הרביעי והקריטי ביותר הוא החלפת המנעולים. התקשרו למנעולן בבת ים, מקצועי ואמין שיגיע מיד וחליף לכם את כל המנעולים שנפרצו בבית.

אל תדאגו, אם תזמינו מנעולן מקצועי, הוא יתקין לכם צילינדרים איכותיים שמקשים מאוד על פורצים וכן ייתן לכם לישון בשקט בלילה הזה ובלילות שאחריו אפילו שביטחונכם האישי נפגע.

איך תמנעו פריצה בבת ים?

כאשר אתם בבית, אל תהיו בטוחים שפורצים לא ינסו להיכנס ולפרוץ. חשוב מאוד לנעול את הדלת גם כאשר אתם בבית. מעבר לכך, התייעצו עם המנעולן שלכם על מערכות אבטחה מתקדמות, על צילינדרים איכותיים או על מצלמות שירתיעו פורצים מלפרוץ אליכם הביתה. ישנן אזעקות רבות שמרתיעות פורצים רק מלראות אותן. האזעקות יופלו מיד כאשר יהיה ניסיון פריצה ואלו מרחיקות מאוד פורצים. עם זאת, חשוב שהן יהיו מופעלות על מנת שיעבדו.

בנימה אישית..

אם אתם רוצים להתייעץ על הגברת האבטחה בביתכם או שחוויתם פריצה בבת ים, אם אתם נתקלים עם קשיים בפתיחה ונעילה של הדלת ואתם מחפשים מנעולן מקצועי שיפתור לכם את כל הבעיות במנעול ויחזק את שכבת ההגנה על הבית או על העסק שלכם, התקשרו עכשיו אל חברת מנולן בבת ים, ואנו נדאג שיגיע אליכם מנעולן מקצועי ואמין, עם כל הניסיון הדרוש, הציוד החדשני ביותר וכל טכניקות הפריצה המתקדמות.

עם מנעולן בבת ים, תוכלו לישון בראש שקט.