פורץ מנעולים - מנעולן בבת ים

לא יישאר זכר מהפריצה לבית - ציפוי דלתות בבת ים!

בחלק גדול מהמקרים לקוחות מזמינים שירות ציפוי דלתות בבת ים אחרי פריצה לבית, מכיוון שנגרם נזק לדלת הכניסה, שריטות וכדומה. במקרים מאחרים נדרש להזמין שירות ציפוי דלתות בבת ים מכיוון שהדלתות בלויות. תופעה ידועה היא בדלתות עץ פנימיות בבית למשל, לדוגמה בחדרים, שהמים מהספונג'ה מגיעים לדלת עד לגובה של אפילו כ-40 ס"מ ועם הזמן הדלת מתנפחת למטה ומתקלפת. במקרים אחרים יש בעל חיים בבית, כלב או חתול ששורטים את הדלתות, אך במרבית המקרים הדלת ניזוקה על ידי פריצה. מנעולן בבת ים מטפל בכל מכלול הבעיות שנוצרו לדלת בעקבות הפריצה כולל ציפוי הדלת וכמובן החלפת המנעול והצילינדר. חייגו להזמנת השירות כעת.

שירות ציפוי דלתות בבת ים – מקצועי ויפה

בתהליך ציפוי דלתות ניתן לשחזר דלת ישנה או פגועה ולהחזיר לה את המראה החדש והמעוצב. יש כיום מגוון רחב של טפטים לציפוי דלתות בבת ים כמו כן לדלתות פלדה, מדויקים ומעוצבים, המתאימים לעיצוב דלת כניסה או דלת פנימית בבית. שירות ציפוי דלת כניסה בבת ים מחזיר לחיים כל דלת בלויה וישנה או דלת לאחר פריצה. מנעולן בבת ים מבצע גם ציפוי דלת פלדלת בבת ים, בדלתות פלדלת ישנות בהן הדלת כבר נראית שחוקה מדי. שירות ציפוי דלתות מעוצבות בבת ים הופך את הדלתות לחיות יותר וחדשות יותר ואפילו גורמות לפורצים לחשוב שמדובר בדלת חדשה ולכן הם מוותרים על הפריצה לבית זה כי בדלתות חדשות יותר מנגנון הנעילה משוכלל וחזק יותר. שוקלים לבצע ציפוי לדלת הכניסה שלכם? חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לציפוי דלתות בבת ים ופרטים על השירות.

ציפוי דלת כניסה בבת ים - בקלות ובמהירות

הזמינו עכשיו שירות ציפוי דלתות בבת ים עד הבית לציפוי כל דלת כניסה שיש ברשותכם בעזרת חומר מיוחד לציפוי דלתות כולל דלתות פלדלת! ציפוי דלת כניסה בבת ים הוא אחד מהשירותים של מנעולן בבת ים המספק את כל חבילת השירותים לדלתות כניסה כולל חילוץ, פירוק, הרכבה, התקנה והחלפה של כל חלק במכלול הדלת לרבות המנעול, הצילינדר, הצירים, ידית הדלת וכמובן ציפוי הדלת. אם אבד לכם המפתח לבית אתם בוודאי חייבים להחליף את כל המנעולים בדלת הכניסה וזאת ההזדמנות שלכם לשדרג את הדלת גם מבחינת חוזק וגם מבחינה חיצונית. מנעולן בבת ים מספק את כל מעטפת השירותים הנחוצה לבית לאחר פריצה או לכל בית בו רוצים להחליף דלתות ולשדרג את דלת הכניסה. מוזמנים ליהנות משיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות לבדיקת מחירים ואפשרויות שיפוץ וציפוי דלת כניסה, החלפת מנעול ובריח, התקנת עינית דיגיטלית ועוד!

ציפוי דלתות מנעולן בבת ים פורץ מנעולים דלתות רב בריח

ציפוי דלת פלדלת בבת ים על ידי מנעולן מקצועי

ציפוי דלתות בבת ים ובמיוחד ציפוי דלת פלדלת בבת ים נעשה אחת לכמה שנים, כחלק מתהליך תיקון דלתות בבת ים, לאחר שהדלת נשחקת ומתבלה או נשרטת וניזוקה. דלת הכניסה לבית שלנו היא כרטיס הביקור לנכס. לא רק מבחינת רושם ראשוני והרגשה פנימית טובה שנקבל מדלת שנראית חדשה אלא גם עבור פורצים שרואים דלת ישנה ויודעים שיש להם פה הזדמנות עקיצה. לעומת זאת דלת חדשה שהשקעתם בה גורמת מיד לפורץ לוותר על החוויה ולעבור לנכס הבא. חייגו עכשיו לפרטים והצעת מחיר משתלמת!

התקנת דלתות מעוצבות בבת ים

ציפוי דלתות בבת ים יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף! במקום להחליף את כל הדלת ולקנות דלת חדשה, לשלם על פירוק, הובלה והרכבה של הדלת החדשה ועוד התשלום על הדלת עצמה, אפשר להזמין מנעולן לחיזוק אבטחת הדלת על ידי החלפת המנעול הקיים למנעול חזק יותר וכן ציפוי הדלת בעלות נמוכה בהרבה! שוקלים להחליף את דלת הכניסה? אל תעשו זאת לפני שאתם בודקים עלויות ואפשרויות אצל מנעולן בבת ים! חייגו כעת לשירות זה ולהזמנת כל שירות אחר הקשור לפריצה לרכב או לבית, ציפוי דלתות מעוצבות בבת ים ועוד על ידי מנעולן מקצועי בבת ים והסביבה!

גלשו באתר למידע נוסף ולקבלת טיפים על מיגון הבית והרכב, סוגי מנעולים ועוד.

שאלות ותשובות - ציפוי דלתות בבת ים

כן, למעשה הכי קל לצפות דווקא דלת פלדלת, מכיוון שיש היום ציפויי מדבקה גדולים, איכותיים ומעוצבים שמאפשרים לכם לחדש את דלת הכניסה לבית על ידי ציפוי דלתות פשוט, גם אם זו דלת פלדלת, בקלות ובעלות נמוכה יחסית! חייגו עכשיו להזמנת השירות ובירור מחיר.

כן, עינית דיגיטלית היא פתרון אבטחה מעולה שעוזר לכם לא רק לראות מי נמצא בצד השני של דלת הכניסה, אלא גם מספק לכם אפשרות לשדר את התמונה למסך בחדר אחר ואפילו להקליט את המתרחש מחוץ לדלת כל הזמן! ברוב הדלתות כיום, גם בדלתות פלדלת יש עינית רגילה ולכן קל ומהיר להחליף אותה לעינית דיגיטלית על ידי מתקין מנוסה. פנו עכשיו לפרטים על עלות השירות!

כן, מנעול עליון הוא פתרון אבטחה נוסף ומעולה שאפשר להתקין על גביי כל דלת! המנעול העליון הוא הסוגר שיש בחלק העליון של הדלת, קרב לסף הדלת, אותו מנעול שניתן לסגור בצורה חלקית ללא נעילה ומאפשר את פתיחת הדלת לכדי כמה סנטימטרים בלבד. זה פתרון נוח המאפשר לנו לפתוח את הדלת מבפנים ולחתום על דואר למשל, בלי לפתוח לגמרי את הדלת ובלי לאפשר למי שעומד בצד השני להיכנס הביתה בלי שהמנעול העליון פתוח לגמרי!

כן, מנעול פרפר או מנעול לשונית הוא מנעול פנימי, המותקן בצד הפנימי של הדלת. מנעול זה מאפשר לנעול את דלת הכניסה על ידי סיבוב פשוט של הפרפר או הלשונית, בלי צורך בשימוש במפתח מתוך הבית! מנעול פרפר מעולה עבור ילדים קטנים או מבוגרים שמתקשים בהחדרת מפתח למנעול וסיבובו. זה גם פתרון נוח עבור בני הבית שמאפשר לנעול את הדלת בקלות ובמהירות ולהרגיש בטוחים בתוך הבית בלי הצורך להשתמש במפתח כל הזמן!

בשילוב מנעול עליון ועינית דיגיטלית, כל בית ירגיש בטוח יותר! מתעניינים באחד השירותים? הזמינו עכשיו מנעולן בבת ים לביצוע העבודה. בהצלחה!