מנעול צילינדר בבת ים

האם באמת רמת הבטיחות של מנעול צילינדר בבת ים כל כך גבוהה?

האם אתם מוצאים את עצמכם זמן רב מדי מחוץ לדלת הבית או העסק שלכם בבת ים?

מחפשים כל פעם את הזווית הנכונה להכניס בה  את המפתח על מנת שלא תאבקו עם המנעול שלכם? שמתם לב שלאחרונה ידית הדלת של הבית שלכם נראית נפולה ועצובה כאילו עבר עליה יום רע במיוחד? המפתח שלכם מסתובב רק לצד אחד?

כל אלו סימנים לכך שיש להחליף את מנעול הצילינדר שלכם ועדיף כמה שיותר מהר.

רוצים לדעת הכל על מנעול צילינדר בבת ים? המשיכו לקרוא ותגלו את כל הדברים הכי חשובים על החלפת צילינדר בבת ים, על מנעול לדלת בבת ים ועוד טיפים רבים וחושבים שיעזרו לכם בתחום המנעולנות.

בואו ונספר לכם על סיפור של לקוח חביב שלנו בעל עסק בבת ים..

יום אחד, קיבלנו טלפון מבוהל מהלקוח החביב בשעה 6 בבוקר, שהוא מנסה לפתוח את מנעול צילינדר בבת ים שברשותו אך ללא הועיל. לא משנה מה הוא עושה, המנעול נשאר תקוע והדלת לא נפתחת. הלקוח שלנו היה כה נסער מאחר וזהו מנעול של העסק שלו בבת ים ועוד מעט אמורים להגיע כל העובדים.

אנו בחברת מנעולן בבת ים, הרגענו אותו ושלחנו לו מיד מנעולן בבת ים, מקצועי ואמין על כל הציוד הדרוש, הטכניקות השונות והידע הרב כדי שיעלה על התקלה ויפעל במהירות. הבטחנו ללקוח שלנו שתוך זמן קצר הוא לא יזכור בכלל שהוא היה במצב כל כך לא נעים כמו זה ואכן כך היה.

המנעולן המקצועי ששלחנו אליו מצוות מנעולן בבת ים, הגיע אל העסק במהרה וזיהה שישנה בעיה בצילינדר. הוא לא בזבז זמן וביצע החלפת מנעול צילינדר בבת ים.

כך, חידש את ההגנה על העסק והבטיח ללקוח החביב שלנו ראש שקט מפריצות עקב הצילינדר המקצועי שהתקין לו.

מתי נדע שצריך לבצע החלפת מנעול צילינדר בבת ים?

כמעט ברוב המקרים של תקלה במנעול, ימליץ לנו מנעולן מקצועי על החלפת צילינדר בבת ים ולא על תיקון הצילינדר.

לצילינדר, מערכת סגורה והרמטית וכל פתיחה של המערכת הזו גם אם לתיקון קטן, פוגמת באיכות ובמקצועיות של הצילינדר והופכת אותו להיות זמין יותר לפריצות. לכן, לא נרצה לפגוע באבטחת העסק או הבית בבת ים ונעדיף לבצע החלפה מלאה של מנעול צילינדר בבת ים.

מעבר לכך, כאשר ישנה תקלה בצילינדר, היא אינה באה לבד. תקלה בצילינדר גוררת אחריה תקלות נוספת. לכן, מנעולן מקצועי מצוות מנעולן בבת ים, ימליץ על החלפה מנלאה של הצילינדר.

באילה סימנים ניתקל שיאותתו לנו שיש בעיה עם הצילינדר?

אם אתם מוצאים את עצמכם נאבקים זמן רב עם הדלת בפתיחה או בנעילה שלה, כנראה שמדובר בלשונית שהתעקמה או נתקעה. בשינויי טמפרטורות, מתכווצים ומתנפחים מנגנוני הנעילה מה שמפריע למהלך התקין של הלשונית. לשונית שתקעת, גורמת לפתיחה ונעילה לא חלקה של הדלת ואתם תרגישו זאת. מצב שכזה מחיה החלפת צילינדר בבת ים.

בנוסף, כאשר תראו שהידית של הדלת נפולה ונוטה לכיוון מטה, תוכלו גם כן להסיק שישנה בעיה בצילינדר ויש להחליפו. לעומת זאת, אם הידית נשארה אצלכם ביד, יכול להיות שזה רק עניין של חיזוק בברגים ואולי אפילו תוכלו לבצע זאת בעצמכם.

במידה והמפתח שלכם מסתובב רק לצד אחד, זה אומר שיש תקלה בצילינדר וגם כן יש להחליפו.

אם המפתח לא מסתובב ימינה ולא שמאלה, כנראה שהתקלה היא ב מנעול לדלת בבת ים ולא בצילינדר.

אם נשבר לכם המפתח בצילינדר עקב הכנסה פראית של המפתח, אין מנוס מלהחליף את כל הצילינדר.

איך שומרים על מנעול צילינדר בבת ים שיחזיק למשך שנים ארוכות?

אם הגעתם לכאן לקרוא את הדף הזה, כנראה שטיפים לשמירת מנעול צילינדר בבת ים פחות מעניינים אתכם. ובכל זאת, עכשיו כאשר התקינו לכם מנעול לדלת בבת ים חדש ומחודש, תנו לנו לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור עליו עמיד למשך שנים רבות.

הדבר החשוב ביותר בשמירה על מנעול צילינדר בבת ים ובכל מקום אחר הוא ניקיון. הקפידו לשטוף את המפתח שלכם לאחר שביקרתם בים לדוגמה וכך לא תביאו אל הצילינדר אורחים לא רצויים כמו פירורים, אבק וחול לדוגמה. חול שמצטבר בצילינדר, יכול להזיק מאוד לצילינדר ולאפשר כניסה לא נאותה של המפתח. חשבו על כך, לכל צילינדר יש את המקום המדויק למפתח שלו. אם תמלאו את הצילינדר בגרגירי חול ופירורים, לא יישאר מקום למפתח והחלל שאמור להיות שייך רק למפתח יוקטן. לכן, לא יוכל המפתח להיכנס לצילינדר ותצטרכו להחליפו.

בנוסף, כדאי לשמן את הצירים מדי פעם על מנת לגרום לתנועה חלקה יותר של המנגנון.

איך יודעים שהמנעולן שבחרתם מקצועי ויכול לבצע עבודה מקצועית כאשר מדובר במנעול צילינדר בבת ים?

קודם כל אם אתם מזמינים מנעולן מצוות מנעולן בבת ים, דעו לכם שאתם יכולים לישון בראש שקט ושהבית או העסק שלכם בבת ימים מוגן ומאובטח בצורה הטובה ביותר מאחר וכל מנעולן שישלח אליכם מצוות זה, יהיה בעל תעודת יושר והסמכה , בעל ניסיון רב, וידע בכל ההתמחויות בתחום המנעולנות. כל מנעולן מצוות מנעולן בבת ים, יגיע עם הציוד החדשני והמתקדם ביותר וידע לפתור את בעייתכם באופן המקצועי ביותר ותוך זמן קצר.

אנא מכם, כאשר אתם מזמינים מנעולן לביתכם גם אם כדי לבצע את התיקון הקטן ביותר, וודאו שיש לו תעודת הסמכה או שבוא באמת מטעם חברת מנעולים וכן בעל תעודת יושר.

בנושא חשוב כמו הבטיחות של הבית שלכם, חשוב מאוד להקפיד על כך שהמנעולן הוא אכן מי שאתם חושבים שהוא. מנעולן שאינו מקצועי, יכול לגרום נזק משני במקרה הטוב מעבודה רשלנית ובמקרה הרע יכול להיות נוכל ולפגוע באבטחת ביתכם.

בהחלפת מנעול צילינדר בבת ים לדוגמה, יכול המנעולן להתקין לכם צילינדר שהוא הוציא כמה שעות קודם לכן מבית אחר מבלי שתדעו זאת. לכן, חשוב מאוד שתשימו לב שהמנעולן אכן מוציא את הצילינדר מאריזה סגורה חדשה סגורה הרמטית ולא מארגז הכלים או משקית ניילון.

בנוסף, כאשר מתקינים לכם מנעול צילינדר בבת ים, אנא וודאו שאתם מקבלים את כל המפתחות שאיתם מגיע הצילינדר שלא יקרה מצב כזה שמפתח אחד או שניים יישארו אצל המנעולן שלכם ותהיה לו גישה חופשית לביתכם או לעסק שלכם. כל צילינדר מגיע עם יותר ממפתח אחד. בדרך כלל, צילינדרים מגיעים עם חמישה מתפתחות אך יש כאלה שגם פחות. בכל אופן, אם אתם מקבלים מהמנעולן שלכם רק מפתח אחד, חשדו שמשהו פה לא תקין והפסיקו את העבודה.

בנימה אישית..

אם אתם רוצים להתייעץ על הגברת האבטחה בבית או בעסק בבת ים, לחברת מנעולן בבת ים, יש מידע שהיא תשמח לחלוק איתכם.

אם אתם רוצים להחליף מנעול לדלת בבת ים וקבל עבודה מקצועית ואיכותית באמת, אל תהססו והתקשרו אלינו עכשיו לקבלת שירות יוצא דופן בסטנדרט בלתי מתפשר וחוצה גבולות. מקצוענים בחסד  עליון – אצלכם בבית.